I LIKE MYSELF!

" So I sat quietly, agreed politely I guess that forgot I had a choice" Przez kilka ostatnich dni bardzo dużo myślała...


"So I sat quietly, agreed politely
I guess that forgot I had a choice"



Przez kilka ostatnich dni bardzo dużo myślałam w związku kilkoma sprawami. Zawsze wszystkim 
ulegałam i robiłam to co chcieli, mam już tego dosyć. Właśnie przez takie moje zachowanie niektórzy 
traktują mnie niepoważnie, co jest strasznie denerwujące. Najbardziej wkurzające jest to, gdy rówieśnicy 
traktują mnie jak nieogarnięte, małe dziecko. Co do tego pierwszego, to prawda jestem nieogarnięta i zawsze żyję we własnym świecie, ale czy mój wygląd zewnętrzny na serio od razu mówi, że jestem małym dzieckiem?! Lubię swój wygląd, ale irytuje mnie jak jestem inaczej tak traktowana. Co do tematu, szperałam sobie dzisiaj na YouTube i włączyłam jedną z moich aktualnie ulubionych piosenek Katty Perry, ale gdy zobaczyłam jej polskie tłumaczenie, zszokowało mnie jak do mnie pasuje. 


Roar - oficjalnie staje się utworem mojego życia <3




Jak pewnie zauważyliście zmieniłam trochę wystrój bloga na nieco delikatniejszy, znudził mi się tamten stary dlatego postawiłam na zmiany. Nie wiem na ile zostawię aktualny nagłówek, ale nawet przypadł mi do gustu, więc wydaje mi się, że następny pojawi się dopiero w jakieś zimowej tematyce za kilka miesięcy.


0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.