PRZEPRASZAM...

Jak pewnie zauważyliście ostatnio na moim blogu pojawia się bardzo mało postów pod czas  tygodnia. Nie będę tłumaczyć się szkołą, bo ...


Jak pewnie zauważyliście ostatnio na moim blogu pojawia się bardzo mało postów pod czas 
tygodnia. Nie będę tłumaczyć się szkołą, bo do szkoły każdy chodzi i ma tyle samo obowiązków. 
Czas też mam w tygodniu, aby napisać notkę, ale o czym!? No właśnie... brak weny :/. Ostatnio 
wpadłam na pomysł, aby zrobić serię postów z makijażami, bo dawno ich tu nie pokazywałam.
Pojawią się również jak zwykle zdjęcia outfitów, a za jakieś kilkanaście dni powinna ukazać się 
sesja zdjęciowa moich najlepszych przyjaciółek i mnie z makijażami robionymi w salonie mojej mamy.

Wczoraj byłam z Nati na zdjęciach, zrobiłyśmy kilka fotek outfitów i sporo portretów. Teraz daję 
tak jakby zapowiedź tych zdjęć, a reszta z nich pojawi się prawdo podobnie jutro.




0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.