CRAZY PINK

Jak dobrze już wiecie, uwielbiam neonowe ubrania. Zaczęłam je nosić jakieś dwa lata temu  i jakoś nadal mi się nie znudziły, zastanawiam ...

Jak dobrze już wiecie, uwielbiam neonowe ubrania. Zaczęłam je nosić jakieś dwa lata temu 
i jakoś nadal mi się nie znudziły, zastanawiam się tylko co zrobię z połową mojej "neonowej szafy",
gdy ciuchy w takich ostrych kolorach staną się kompletnie nie modne. Dzisiaj wybrałam jaskrawą,
różową bluzkę i do tego Vansy w tym samym kolorze. Razem z Julą porobiłyśmy sobie dzisiaj trochę 
zdjęć. Nie wiedziałyśmy się ponad miesiąc, bo od naszego ostatniego spotkania, każda z nas na gdzieś 
podróżowała. Teraz w ostatni tydzień wakacji wszyscy są już w Łodzi i spokojnie można się umawiać 
na różne spotkania z przyjaciółmi bez martwienia się o to, że kogoś nie ma w domu.


OUTFIT 

bluzka - H&M / kurtka - ZARA leginsy - F&F / trampki - Vans  / naszyjnik - sinsey


.... i jeszcze kilka zdjęć z dzisiaj 















3 komentarze

  1. Prześlicznie wyglądasz :) Ja w tym tygodniu też planuję masę spotkań ze znajomymi :)

    Udanej końcówki wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten outfit! :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka :)

    http://ogrodniczkaa.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.