PAKUJEMY SIĘ!

Hejka! Sorry, że tak późno piszę, ale z tego dzisiejszego pośpiechu, aż zapomniałam aby coś tu wstawić. Jutro nareszcie jest ten dzień, w...

Hejka! Sorry, że tak późno piszę, ale z tego dzisiejszego pośpiechu, aż zapomniałam aby coś tu wstawić.
Jutro nareszcie jest ten dzień, wyjeżdżam do Grecji <3. Dzisiaj musiałam z rodzicami załatwić kilka zakupowych spraw. Dokupiłam sobie jeszcze jeden kostium kąpielowy, tym razem różowy i do tego śliczne klapeczki z kokardką. Teraz dopiero skończyłam się pakować, ale mam jeszcze kilka rzeczy, które jeszcze nie trafiły do mojej walizki, a muszę je zabrać. Praktycznie to mam jeszcze jutro prawie cały wolny dzień, bo dopiero wylatuję wieczorem i to w dodatku z mojego miasta, więc nie muszę jechać na lotnisko do jakiegoś innego miasta, jak zwykle mi się tak kiedyś zdarzało. Jutro prawdopodobnie będzie post, a we wtorek ukaże się pierwszy zaplanowany. Zdradzę Wam, że tym przygotowanym postem będzie videoblog, więc będzie co oglądać. Na dzisiaj to już koniec i do kolejnej notki :*.


 Walizka w na początku pakowania była już taka, teraz ledwo mogę ją zapiąć, hahaha :)




Większe zbliżenie na klapki.



0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.