instamix - lipiec

Hejka! Dzisiaj mam dla was instamix  praktycznie z całej pierwszej połowy wakacji. Te wakacje mijają mi niezwykle szybko, nie mogę uwierz...

Hejka! Dzisiaj mam dla was instamix  praktycznie z całej pierwszej połowy wakacji.
Te wakacje mijają mi niezwykle szybko, nie mogę uwierzyć, że już jutro będzie sierpień!
Niestety jak czas mija miło i przyjemnie, to przemija to bardzo szybko. Jeszcze mam przed sobą 
obóz taneczny, no i oczywiście pełno czasu muszę jeszcze spędzić z przyjaciółmi. 


1.  przed wyjściem do manu 2. po farbowaniu 3.Coca Cola z moim imieniem 4. nowe Vansy
5. przed spaniem 6. orzeźwiający napój 7. pakowanie się 8. w mostku 9. na lotnisku 
10. w hotelu na Rodos 11. outfit 12. z Julą 13.kolacja 14.kolorowo 15. shake 16. nowy naszyjnik 

2 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.