ENJOY LIFE.

Hejka kochani!  Ostatnio mam bardzo dobry humor, i nawet multum nauki w szkole mi go nie psuje. Powodem tego jest to, że za 6 tygodni...

Hejka kochani!


 Ostatnio mam bardzo dobry humor, i nawet multum nauki w szkole mi go nie psuje. Powodem tego jest to, że za 6 tygodni będę już wakacje i na prawdę nie mogę się ich doczekać. W tym roku jadę na Rodos <333.
Jednak, gdy się jedzie do ciepłych krajów jeszcze bardziej czeka się na wakacje niż zwykle.


A tak w ogóle to wczoraj oficjalnie zrezygnowałam z gimnastyki. Trochę zrobiło mi się smutno, gdy żegnałam się z trenerkami, ale nadszedł już mój czas i w końcu wzięłam się za moją drugą pasję, czyli taniec.

Dzisiaj za to miałam test z biologii :<, nie wiem jak mi poszedł, ale miałam dobre chęci pisząc go. Jutro za to kolejna klasówka, tym razem z fizyki , no niestety wadą zbliżającego się końca roku szkolnego jest ogromna ilość testów. W czwartek nie idziemy do szkoły, tylko jedziemy na wycieczkę do Warszawy! Nie mogę się już jej doczekać! Nie wiem czy wstawię tu jakieś zdjęcia z wycieczki, bo nie biorę aparatu. Będę dysponować tylko aparatem w telefonie, mam nadzieję, że uda mi się zrobić kilka fotek bo na prawdę chciałabym je wam potem pokazać.

dzisiejszy strój :*

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.