WISIORKI BEST FRIENDS

Hejka! Dzisiaj chciałabym pokazać wam mój, a w zasadzie nasze nowe wisiorki. Są to słodkie naszyjniki w ciasteczkami i napisami "...


Hejka! Dzisiaj chciałabym pokazać wam mój, a w zasadzie nasze nowe wisiorki.
Są to słodkie naszyjniki w ciasteczkami i napisami "BEST" oraz "FRENDS", które
mamy razem z Martą. Ja mam napis "BEST", a Marta kontynuację tego wyrażenia.
Bardzo mi się podobają i zastanawiam się dlaczego wcześniej się na coś takiego 
nie zdecydowałyśmy. A wy co sądzicie o naszych ciasteczkach?

13 komentarze

  1. Co z Natalią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 4 BFF w tym Nati, którą kocham <3, ale z Martą postanowiłyśmy że coś takiego będziemy miały

      Usuń
  2. Świetne <33

    Zapraszam do siebie - martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są, jednak ja jakoś nigdy nie przepadałam za wisiorkami czy pierścionkami/bransoletkami, które symbolizują przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna je kupic?

    OdpowiedzUsuń
  5. powinni napisać gdzie można kupić i za ile

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można takie zamówić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej bardzo byś mi pomogła gdybyś powiedziała gdzie takie kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie to kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.