majóweczkę czas zacząć!

Hejka! Dzisiaj po szkole zaczęła się już praktycznie nasza majówka. W szkole nawet dzisiaj było nieźle,  dostałam pierwszą czwórkę z b...


Hejka! Dzisiaj po szkole zaczęła się już praktycznie nasza majówka. W szkole nawet dzisiaj było nieźle, 
dostałam pierwszą czwórkę z biologii w tym semestrze, bardzo się z tego cieszę, bo ten przedmiot to moja pięta achillesowa i nie idzie mi tak w miarę dobrze jak reszta przedmiotów (nie licząc fizyki oczywiście :D).
Po szkole poszłam  zapisać się na zajęcia z tańca współczesnego, a również aby spróbować swoich 
umiejętności w tańcu. Zajęcia bardzo mi przypadły do gustu i  na pewno będę na nie chodzić.


Co do majówki to pierwsze trzy dni wolnego spędzę u znajomych, mieszkających niedaleko Warszawy,
a w weekend po przyjeździe będę u babci, więc na pewno wychodzić dużo na dwór i morze w końcu uda mi się wyciągnąć Nati na sesję, którą planowałyśmy już od dłuższego czasu. A wy jak macie zamiar
 spędzić ten wolny czas?


0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.