wyjazd do Czech.

Hejka! W końcu mam trochę czasu na odpoczęcie od szkoły i napisanie czegoś na blogu. Jutro wyjeżdżamy na zawody do Czech. Jak zwykle mam ...

Hejka! W końcu mam trochę czasu na odpoczęcie od szkoły i napisanie czegoś na blogu.
Jutro wyjeżdżamy na zawody do Czech. Jak zwykle mam lekkiego stresa, ale pozostaje 
przy dobrej nadziei. Trenowałyśmy tyle czasu więc powinno być dobrze. 


A tak w ogóle co do dzisiejszego dnia, jak tam byliście dzisiaj w szkole? U mnie ponad 
połowa klasy wyszła po trzech lekcjach i w ogóle w szkole jakoś pusto było. Ja 
nie poszłam na wagary, ale też wyszłam wcześniej ze szkoły bo miałam wcześniej trening.

1 komentarze

  1. Czechy! ♥
    Ja kiedyś byłam w Czechach na jeden dzień. Ale pięknie tam było. *^*
    Ja miałam iść na wagary, ale jednak szliśmy z klasą do kina, to się nie zerwałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.