nowy pomysł.

Hejka! Dzisiaj dzień jak każdy inny, szkoła, trening, dom. Ostatnio wydaje mi się,  że po raz pierwszy w życiu dostaje tak duży wycisk w ...

Hejka! Dzisiaj dzień jak każdy inny, szkoła, trening, dom. Ostatnio wydaje mi się, 
że po raz pierwszy w życiu dostaje tak duży wycisk w szkole. Codziennie kartkówki
i sprawdziany. Dzisiaj mieliśmy nawet test z całego pierwszego semestru z fizyki, a
ten przedmiot jest niestety moją piętą achillesową. Dni lecą jak godziny, wydaje mi 
się, że dopiero był sylwester, a dzisiaj mamy już 6 marca. Mam nadzieję, że czas 
będzie tak nadal szybko płynąć i nim się obejrzę będą już wakacje. 


A tak co do tematu posta, to niedawno wpadłam na nowy pomysł, a mianowicie żeby stworzyć coś 
takiego jak pamiętnik. Otóż polegać to będzie na tym, że jakiegoś dnia będę od rana do wieczora 
robić zdjęcia lub nagrywać filmiki. Nie wiem jak z tym mi wyjdzie, ale postaram się coś takiego 
zrobić może jutro albo w weekend. Na razie spadam, xoxo :*.

3 komentarze

  1. Świetny blog. Jaki masz aparat? ; - ))

    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest mój aparat tylko Nataki :D (nie wiem jaki to jest)

      Usuń
  2. Fajny pomysł - z niecierpliwością czekam na realizację.
    Serdecznie zapraszam do mnie na www.szafa-cudow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.