outfit of the day.

Hejka! Dzisiaj mój outfit jest lekko elegancki, ale dzięki leginsom z motywem  galaxy jest też trochę luźniejszy. Jeśli chodzi o te legin...

Hejka! Dzisiaj mój outfit jest lekko elegancki, ale dzięki leginsom z motywem 
galaxy jest też trochę luźniejszy. Jeśli chodzi o te leginsy to nabyłam je ostatnio 
w małym sklepiku, obok mojego domu. Nawet nie spodziewałam się, że w takim 
 małym sklepiku nabędę coś tak fajnego, jak te leginsy. 







leginsy sklepik/ sweter H&M / koszula ???

11 komentarze

  1. ile kosztowały te leginsy? są jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na pewno, kosztowały ok. 20 zł

      Usuń
  2. ja osobiście założyłabym coś innego do tych getrów, ale tak też jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak nazywa się ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był malutki prywatny skleplik bez nazwy

      Usuń
  4. A podasz nazwę ulicy? Pliska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Retkińska, Łódź (skepiki przy maku)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, piękne, ale trzeba być niezłym szczuplaczkiem, żeby nogi nie wyglądały w nich grubo.. :) (czyt.wyglądasz w nich super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to raczej nie mam takich chudych nóżek ;)

      Usuń
  7. Świetny strój! :))
    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te leginsy! :)

    Zapraszam na mojego bloga - malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.