outfit of the day.

Hejka! Dzisiaj mój outfit jest lekko elegancki, ale dzięki leginsom z motywem  galaxy jest też trochę luźniejszy. Jeśli chodzi o te legin...

Hejka! Dzisiaj mój outfit jest lekko elegancki, ale dzięki leginsom z motywem 
galaxy jest też trochę luźniejszy. Jeśli chodzi o te leginsy to nabyłam je ostatnio 
w małym sklepiku, obok mojego domu. Nawet nie spodziewałam się, że w takim 
 małym sklepiku nabędę coś tak fajnego, jak te leginsy. 







leginsy sklepik/ sweter H&M / koszula ???

11 komentarze

  1. ile kosztowały te leginsy? są jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście założyłabym coś innego do tych getrów, ale tak też jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak nazywa się ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
  4. A podasz nazwę ulicy? Pliska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Retkińska, Łódź (skepiki przy maku)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, piękne, ale trzeba być niezłym szczuplaczkiem, żeby nogi nie wyglądały w nich grubo.. :) (czyt.wyglądasz w nich super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to raczej nie mam takich chudych nóżek ;)

      Usuń
  7. Świetny strój! :))
    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te leginsy! :)

    Zapraszam na mojego bloga - malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.