po raz drugi...

No tak, dzisiaj odpowiem po raz drugi na pytania z  Liebster Award. Tym razem zostałam nominowana przez Ragione. Nie będę teraz nikogo ...


No tak, dzisiaj odpowiem po raz drugi na pytania z Liebster Award. Tym razem zostałam

nominowana przez Ragione. Nie będę teraz nikogo nominowała, ponieważ jeszcze 
większość ostatnich nominowanych nie odpowiedziała na moje pytania.


1. Blogowanie czy prowadzenie osobistego pamiętnika?
Blogowanie, nawet nie mam pamiętnika
2. Ulubiona blogerka? 
Mam dwie ulubione blogerki i nie będę wypierać, bo to zbyt trudne. Są nimi Anklys i Lucy.
3. Co lepsze: makijaż naturalny czy przesadzony ?
Naturalny, chociaż czasami ktoś chce zrobić naturalny makijaż, a wychodzi mu przesadzony.
4. Błyszczyk, pomadka czy balsam do ust? Co lepsze?
Ja stosuję błyszczyki i bardzo je lubię.
5. Czy, Twoje notki są jakąś inspiracją ?
Nie wiem, może dla niektórych tak, ale nie wydaje mi się.
6. Najdroższy ciuch w Twojej garderobie to... ? 
Hmmmm.....pewnie jakieś spodnie lub sukienka.
7. Torba czy plecak?
To i to :).
8. Czy był jakiś powód, dla którego znalazłeś/aś się na blogspocie? 
Nie, po prostu chciałam mieć bloga.
9. Dzień urodzin. Obchodzony hucznie czy w gronie najbliższych?
W gronie najbliższych mi przyjaciół, czyli góra 10 osób na imprezie.
10. Czy Twoim zdaniem istnieją faceci idealni?
Nie, ale wydaje mi się, że idealny facet byłby denerwujący.

11. Jaki element biżuterii nosisz najczęściej? 

Kolczyki wkręty i wisiorki. 
polecam:
http://356day-365photos.blogspot.com/
http://forever-directioner-story.blogspot.com/

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.