każdy dzień taki sam.

Wiem, że ostatnio mało tu piszę, ale ostatnio nie mam żadnej weny, ani czasu. Codziennie to samo, szkoła, dom praca domowa, komputer i sp...

Wiem, że ostatnio mało tu piszę, ale ostatnio nie mam żadnej weny, ani czasu.
Codziennie to samo, szkoła, dom praca domowa, komputer i spanie. Mam już
tego dosyć i już nie mogę się doczekać ferii, które przyjdą już za tydzień. 
Niestety jeszcze w przyszłym tygodniu czekają mnie jeszcze dwa sprawdziany, więc
nie mam co się cieszyć. Co do ostatniego posta, to chciałabym podziękować
Wam za to, że daliście mi tyle rad co do wstawiania postów. Większość
z nich mam zamiar zrealizować w najbliższym czasie, a w ferie na pewno
pojawią się wszystkie wasze zachcianki. Dzisiaj próbowałam zrobić kilka
zdjęć, ale niestety cały czas wychodzą mi one na żółto. Już nie mogę się doczekać
kiedy będę miała lepszy aparat i będę mogła robić normalne zdjęcia.




4 komentarze

  1. fajne zdjęcia, mam pytanko
    jakim robisz aparatem zdjęcia i w jakim programie je obrabiasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat Nikon (kompaktowy), a obróbka w PhotoScape :)

      Usuń
  2. super zdjęcia : )
    Jak zrobiłaś te "chmurki na zdjęciach" ?? w PhotoScape, ale jak??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDYTOR --> OBIEKT --> IKONKA Z KRAJOBRAZEM --> ZDJĘCIE :D

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.