zaległości.

Wiem, że ostatnio mało piszę na blogu, ale niestety nie mam czasu i weny.  W minione dni byłam również pozbawiona aparatu, więc nawet ni...


Wiem, że ostatnio mało piszę na blogu, ale niestety nie mam czasu i weny. 
W minione dni byłam również pozbawiona aparatu, więc nawet nie mogłam
robić zdjęć. Jutro mam bardzo zabiegany dzień. Najpierw test z fizyki o 7.10 -,-,
potem reszta lekcji, następnie mam robić jakieś zdjęcia Natce, a potem na koniec
dnia idę na zawody gimnastyki artystycznej i razem z dziewczynami robię pokaz
taneczny, a nie gimnastyczny, bo ostatnio dużo się zmieniło i teraz gimnastyczki
zaczynają tańczyć. Mnie się to podoba, ale zobaczymy co będzie dalej.

Dzisiaj wstawiam filmik z pokazów z 2011 roku. Pokazywałam go 
w pierwszym poście na blogu, więc pewnie większość z Was go nie widziała.






polecam:
http://356day-365photos.blogspot.com/
http://forever-directioner-story.blogspot.com/

5 komentarze

  1. A masz ten co tańczymy razem?? rok wcześniej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, pewnie gdzieś się w kompie znajdzie :)

      Usuń
  2. to jest po prostu świetne :)
    Bardo mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten filmik <33

    Wstawiaj więcej filmików z zawodów :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.