weekend czas zacząć!

Hejka! W końcu jest weekend, tak długo na niego czekałam. Czekałam na  niego głównie z tego powodu, że jutro i pojutrze robię świąteczne ...

Hejka! W końcu jest weekend, tak długo na niego czekałam. Czekałam na 
niego głównie z tego powodu, że jutro i pojutrze robię świąteczne zakupy, 
czyli oznacza to prezenty! Jutro idę z Martą, a w niedziele z rodzicami. Mam
zamiar kupić jakieś prezenciki mojej rodzinie, liczę na to, że uda mi się to
wszystko załatwić jutro. My z Martą sprawiamy sobie wspólny prezent, 
czyli takie naszyjniki przyjaźni, które jak się złączą tworzą całość. A tak
w ogóle nagrałam dzisiaj videobloga z "40 przypadkowymi pytaniami",
ale nie wiem, czy uda mi się go dzisiaj dodać, bo dopiero wgrała się połowa.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.