przerwa świąteczna.

Hejka! Nareszcie zaczęły się ferie świąteczne. Tak długo na to czekałam,  a teraz nie mogę uwierzyć, że za trzy dni jest już Wigilia. A c...

Hejka! Nareszcie zaczęły się ferie świąteczne. Tak długo na to czekałam, 
a teraz nie mogę uwierzyć, że za trzy dni jest już Wigilia. A co do Wigilii,
to dzisiaj mieliśmy Wigilię klasową. Wszyscy dzielili się opłatkiem, dawali 
sobie prezenty i jedli różne łakocie. Ja dostałam śliczny wisiorek od
 Doroty z wieżą Eiffla. Dzisiaj było oczywiście dużo śmiechu 
i pełno sweet foci, czyli tak jak powinno być.


3 komentarze

  1. Było super <333

    Haha-3,4,17 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam wigilię we wtorek, tez dużo sweet foci, haha

    zapraszam u mnie opowiadanie:)
    http://forever-directioner-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o : ) Chodzi z tobą do klasy Ola Rogalska : )
    Chodziłam z nią do podstawówki ;D
    To znaczy chodziła do równoległej klasy :3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.