moje wymarzone prezenty.

Dzisiaj zrobiłam moją listę wymarzonych prezentów. Te rzeczy chciałabym tak ogólnie kiedyś dostać, ale mam nadzieję, że chociaż jedną z n...

Dzisiaj zrobiłam moją listę wymarzonych prezentów. Te rzeczy chciałabym tak
ogólnie kiedyś dostać, ale mam nadzieję, że chociaż jedną z nich uda mi się dostać
na gwiazdkę. A Wy co chcielibyście najbardziej dostać na święta?


1. Toaletka z IKEI - z tego prezentu byłabym najbardziej szczęśliwa, ale jest jeden mały haczyk,
nie za bardzo mam ją gdzie postawić w moim pokoju.

2. Sukienka z H&M - śliczna sukienka, tylko zastanawiam się gdzie bym taką włożyła. :)

3. Naszyjnik INSYGNIA ŚMIERCI - ja mam jakiegoś świra na punkcie tego znaku, rysuję go dosłownie wszędzie, gdzie mogę.

4. Naszyjnik ZMIENIACZ CZASU - boski naszyjnik i nic innego, kocham <3.

5. Bluza INSYGNIA ŚMIERCI - tą rzecz chciałabym mieć najbardziej, co do gadżetów z Harrego Pottera, , jest tak boska, że szczęka mi opada.

6. Lustrzanka SONY alfa - na początku najbardziej chciałam to dostać, teraz doszło do mnie, że przecież nie robię jakoś profesjonalnie zdjęć, a i tak mam dosyć dobry aparat 

7 komentarze

  1. sciagniete od Lucy http://lucy-luucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja ściągnęłam, ale nie od Lucy (ostatnio jakoś przestałam wchodzić na jej bloga) tylko po angelika's place i przyznaje się bez bólu :)

      Usuń
  2. Też będę miała taką toaletkę <3
    Dokładnie taką samą :D !
    A naszyjnik z Insygniami mam już zamówiony ^^
    ~Tallia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chce dostać lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę dostać lustrzankę również *.*


    karoo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Potter <3 fajna ta twoja lista :)

    http://siostrzanyzaklad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.