hello DECEMBER!

Hello December and everyone! No tak dzisiaj zaczął się grudzień, a oznacza to, że od razu na poważnie zaczęłam myśleć o zbliżających ...

Hello December and everyone!

No tak dzisiaj zaczął się grudzień, a oznacza to, że od razu na poważnie zaczęłam
myśleć o zbliżających się świętach i zimie. Nie wiem jak wy, ale jak już nie mogę
doczekać się śniegu. Wiem, że śnieg pojawił się na chwilę w Łodzi pod koniec października,
ale akurat wtedy byłam na zawodach nad morzem, gdzie nie było ani płatka śniegu.
Mam zamiar, że śnieg spadnie za kilka, góra kilkanaście dni, bo święta bez śniegu 
są dla mnie prawie niczym, a w dodatku mam zamiar nagrać filmik świąteczny,
a jeśli nie będzie śniegu na dworze to mój plan nie wypali.Tumblr_mecxsqwwvn1rld79no1_500_large
Tumblr_mecsf1rtv91qgig3oo1_500_large
Tumblr_mebkg7qith1rqlx6zo1_500_largeTumblr_mecoioll951raqlj9o1_500_large
Tumblr_mecvc9nwns1r63y0yo1_500_large

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.