sesja w manu.

Hejka! Dzisiejszy dzień spędziłam z dziewczynami na sesji. Standardowo ja robiłam makijaż, Natalka robiła zdjęcia. Pozowała bardzo ...

Hejka!

Dzisiejszy dzień spędziłam z dziewczynami na sesji. Standardowo ja robiłam makijaż,
Natalka robiła zdjęcia. Pozowała bardzo zdolna Amelia, a ubrania to zaprojektowała 
Katarzyna Kmieciak. Sesja odbyła się w Manufakturze w miejscu, w którym były 
idealne światła do neonowej sesji. Po sesji też popstrykałyśmy sobie trochę fotek
również w neonowych ciuchach. Może kiedyś dodam nasze zdjęcia, ale na razie 
kilka backstageów zrobionych przez mnie i Nati, kiedy malowano się i robiono sesję.

4 komentarze

  1. Ładnie z Natką wyglądałyście :)
    Nie mogę się doczekać efektów sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomysł na notkę. Może opowiedz o swojej ,,karierze" no wiesz, przygodzie z fotografią ;) Wyszłaby z tego gardzo fajna notka + fajne fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka "kariera" z fotografią? Przecież ja nie robię zdjęć tak "zawodowo", a jeśli chodzi ci o pozowanie, to raczej ja nie mam za wiele do pisania o tym, bo na sesje zdjęciowych rzadko pozuję

      Usuń
  3. O, fuj! Ale brzydkie zdjęcia! Ta modelka nie umie pozować! Ten makijaż do niej nie pasuje i tylko podkreśla jej "końską" twarz. Następnym razem bardziej się postaraj!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.