koralikowy kołnierzyk.

Hejka! Dzisiaj dzień jak dzień, lekcje były dosyć luźne,  ale niestety musiałam zostać dłużej w szkole, bo  pisałam zaległy sprawdzian ...

Hejka! Dzisiaj dzień jak dzień, lekcje były dosyć luźne, 
ale niestety musiałam zostać dłużej w szkole, bo 
pisałam zaległy sprawdzian z biologii. Jutro tak samo 
jak dzisiaj będę mogła się wyspać, ponieważ w moim
gimnazjum są próbne testy końcowe trzecich klas 
i po prostu, żeby im nie przeszkadzać mamy lekcje 
na 10:45 :*! No dobra, ale co do posta. Niedawno 
dostałam śliczną elegancką bluzeczkę z kołnierzykiem.
Od razu czegoś mi w niej brakowało, dlatego wczoraj
moja mama kupiła koraliki, które potem ozdobiły mój
kołnierz. Teraz moim zdaniem bluzka wygląda o niebo
lepiej i nareszcie spełniło się moje marzenie, czyli właśnie 
posiadanie takiej bluzki z koralikami na kołnierzyku.

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.