coś słodkiego.

Tydzień temu miałam dodać właśnie tego posta, ale wstawiłam wtedy coś innego na bloga,  a potem kompletnie o tym zapomniałam. Tym razem p...

Tydzień temu miałam dodać właśnie tego posta, ale wstawiłam wtedy coś innego na bloga,
 a potem kompletnie o tym zapomniałam. Tym razem pokażę Wam jak zrobić proste, 
smaczne i słodziutkie piankowe kanapki. Przepis dla tych, którzy lubią łakocie :).

      Potrzebne produkty:
     - pianki
     -  herbatniki 
     -  gorzka czekolada




1 Na herbatniku kładziemy dwie pianki.

2. Posypujemy startą czekoladą.

3. Na górę kładziemy drugi herbatnik i wkładamy wszystko do opiekacza lub piekarnika.

Kanapkę najlepiej je się na ciepło. 


Ps. Przepraszam Was za te zdjęcia, ale w kuchni było okropne 
światło, a robiłam to wszystko już po zajściu słońca.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.