lights...

Hejka! Przepraszam Was, że nie pisałam ostatnio, ale niestety nie miałam na to czasu. Szkoła daje popalić i nie mogę codziennie usiąść pr...

Hejka! Przepraszam Was, że nie pisałam ostatnio, ale niestety nie miałam
na to czasu. Szkoła daje popalić i nie mogę codziennie usiąść przed laptopem.
Tak będzie coraz częściej, że będę mogła pisać tylko w weekendy. A co to 
tematu posta, to dzisiaj postanowiłam, że zapalę sobie trochę świeczek i 
zrobię kilka zdjęć. Teraz w dodatku, że mój pokój ślicznie wygląda to 
jeszcze jak w nim ślicznie pachnie, aaaa... uwielbiam to!

ps. Chcielibyście może jakiś filmik z DIY, a może jakieś rozdanie?


1 komentarze

  1. rozdanie:)wpadnij do mnie ,nowy post:)
    ja od dłuższego czasu obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.