diy - mini woreczek

Hejka! Dzisiaj mam dla Was nowe diy. Tym razem pokażę jak  zrobić mini woreczek. Dzisiaj miałam dużo czasu na takie  eksperymenty diy, ...

Hejka! Dzisiaj mam dla Was nowe diy. Tym razem pokażę jak 
zrobić mini woreczek. Dzisiaj miałam dużo czasu na takie 
eksperymenty diy, bo nie byłam w szkole. No niestety jestem 
przeziębiona i od początku tygodnia siedzę w domu. Chyba się 
narobiłam się jakiegoś choróbska na zawodach lub niedzielnej sesji. 


                   Potrzebne materiały:
                   - kawałek materiału
                   - igła z nitką
                   - sznurek 

1. Z materiału wycinamy mały prostokąt. 
2. Zszywamy po dwóch bokach.
3. Wsuwamy sznurek i zaszywamy materiał.
4.  I GOTOWE!!!
Do woreczka można włożyć na przykład komórkę.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.