DIY-mała kosmetyczka

Chciałabym Wam powiedzieć, że teraz przez najbliższe dwa  tygodnie będą dodawać się automatyczne posty, które już wcześniej przygotowałam...

Chciałabym Wam powiedzieć, że teraz przez najbliższe dwa 
tygodnie będą dodawać się automatyczne posty, które już wcześniej
przygotowałam, ponieważ aktualnie jestem na Węgrzech i nie mogę
dodawać świeżych notek. Przygotowałam dla Was trochę postów 
z DIY, nie jest ich za dużo, więc będą się pojawiać co dwa-trzy dni.
W tej notce pokażę Wam jak zrobić małą portmonetkę, mam nadzieję,
że Wy też spróbujecie ją sami zrobić, bo na prawdę jest łatwo.


POTRZEBNE MATERIAŁY
- gąbka 
- materiał
- ekspres 
- igła z nitką 
Z gąbki wytnij kwadrat, a potem zrób to samo z materiałem ( każdy bok materiału ma być o 2cm większy od gąbki)
Przyszyj wystające brzegi materiału do gąbki.
Potem złóż gąbkę na pół, materiałem do środka i zszyj, a następnie przyszyj ekspres.
Odwróć na drugą stronę kosmetyczkę i GOTOWE!


0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.