Ale upał!

Dzisiejsze popołudnie spędziłam z moją przyjaciółką Natalką, był taki upał, że ledwo co mogłyśmy żyć. Snułyśmy się i snułyśmy, aż w koń...

Dzisiejsze popołudnie spędziłam z moją przyjaciółką Natalką,
był taki upał, że ledwo co mogłyśmy żyć. Snułyśmy się i
snułyśmy, aż w końcu wpadłyśmy na pomysł żeby pójść do 
Mc Donalda, a w dodatku była tam klima (zbawienie). Nigdy
nie zapomnę tekstu, który powiedziała Natalka, "Emila masz 
jakieś frytki w portfelu?", hahahahahaha. Najgorsze było to
kiedy miałyśmy wyjść z tego klimatyzowanego pomieszczenia,
ale ja miałam ze sobą cienką bluzę i wpadłam na pomysł, żeby 
ją cała zmoczyć wodą, a potem ją założyć, ach nie wiecie jaką
poczułam ulgę. Niestety moja bluza wyparowała po 15 minutach.
To popołudnie było dla mnie bardzo miłe i mam nadzieję, że będzie
 więcej takich dni tego lata, tylko mogłoby być trochę chłodniej.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.