Piknik rodzinny

Hejka! Dzisiaj w mojej szkole odbył się "Piknik Rodzinny", czyli festyn na, którym są różne występy, pełno jedzenia, kiermasz...

Hejka! Dzisiaj w mojej szkole odbył się "Piknik Rodzinny",
czyli festyn na, którym są różne występy, pełno jedzenia,
kiermasze i.t.p. Ja z moimi koleżankami z klasy, które 
trenuję gimnastykę artystyczną robiłam pokaz taneczny ze
szczyptą gimnastyki. Publiczności chyba podobał się nasz
pokaz, ale miałyśmy kilka wpadek, takich jak; śpieszenie się 
z muzyką czy wpadanie na siebie. Ja i tak jestem zadowolona,
bo bardzo ciężko była nam wymyślić ten układ, a w dodatku
miałyśmy na to 4 dni. Bardzo podobało mi się to jak byłyśmy 
ubrane, bo każda z nas miała inną kolorową bluzkę, ja i Sandra
miałyśmy różowe spódniczki, a Marta i Karolina miały żółte
spódniczki. Ogólnie wszystko mnie się dzisiaj podobało i 
żałuję, że to mój ostatni piknik w tej szkole, bo w przyszłym
roku będę już chodziła do gimnazjum i wszystkie 
przyjemności już się skończą.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.