Moje sukienki

Gdy nagrywałam videobloga wpadłam na pomysł, że mogłabym pokazać Wam wszystkie moje sukienki, ponieważ ktoś się mnie spytał "czy l...

Gdy nagrywałam videobloga wpadłam na pomysł, że
mogłabym pokazać Wam wszystkie moje sukienki,
ponieważ ktoś się mnie spytał "czy lubię sukienki". Ja je
uwielbiam nosić, moja kolekcja kiecek jest bardzo duża,
mam ich aż 22! Każda z nich jest inna, ale wszystkie lubię 
nosić. Mam sukienki sportowe, ulubione, które zazwyczaj 
są sukienkami na co dzień, jest też kilka sukienek takich
eleganckich, noszę je przeważnie na jakieś apele w szkole, 
na jakieś kolacje i tym podobne uroczystości.
ULUBIONE
sportowe
eleganckie
na sesje zdjęciowe 
Nie radzę nosić wszystkich sukienek na rękach, bo źle to się kończy, haha.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.