Fryzury - proste, szybkie, modne

Siema! Dzisiaj wpadłam na taki pomysł, żeby zrobić post o  fryzurach, bo zdaje się, że jeszcze nie robiłam takiej notki.  Teraz pokażę ...

Siema! Dzisiaj wpadłam na taki pomysł, żeby zrobić post o 
fryzurach, bo zdaje się, że jeszcze nie robiłam takiej notki. 
Teraz pokażę Wam jak zrobić trzy wygodne i modne w tym 
sezonie fryzury. Będzie to szybki koczek, luźny warkoczyk na
bok i dwie kitki. Te fryzury zrobiłam w błyskawicznym tempie,
wszystkie łącznie zajęły mi poniżej 10 minut, więc one są idealne
do szkoły, zdążymy je zrobić nawet jeśli strasznie się śpieszymy.

Koczek
1. Najpierw robimy wysoką kitkę. 2 Następnie związujemy włosy
w koczek z pomocą zwykłej gumki
 Warkocz z boku
By zrobić tą fryzurę wystarczy umieć zrobić warkocza, tego
 robimy po prostu z boku na przodzie.
Dwie kitki 
Robimy przedziałek na środku głowy, dzielimy
włosy na dwie części i zbieramy obie dwoma
gumkami do włosów.

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.