Bad day...

Hello! Dzisiaj mój dzień był taki sobie, tylko jedna rzecz mi się  udała, a mianowicie referat z polskiego, jeszcze nie wiem na  jaką o...

Hello! Dzisiaj mój dzień był taki sobie, tylko jedna rzecz mi się 
udała, a mianowicie referat z polskiego, jeszcze nie wiem na 
jaką ocenę streściłam lekturę, ale ja jestem z tego co zrobiłam
 bardzo zadowolona. W szkole z niektórych przedmiotów 
nauczycielki wystawiły nam proponowane oceny, jestem 
niezadowolona z oceny z historii, bo myślałam, że będę miała 
4/5, a mam jednak 4 -,-. Na trening dzisiaj też nie poszłam, 
bo narobiłam się kontuzji ręki, a kiedy przyszłam do domu, 
to okropnie zaczęło mnie boleć gardło i nie chce 
przestać, ledwo co mogę mówić.

zdjęcie z uśmieszkiem żeby trochę rozweselić posta
mój dzisiejszy nastrój

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.