Byle do świąt

Od razu przepraszam was, że przez dwa dni nie pisałam notek, lecz  od dzisiaj się to zmieni, bo w końcu mam wolne z powodu świąt Wielki...

Od razu przepraszam was, że przez dwa dni nie pisałam notek, lecz 
od dzisiaj się to zmieni, bo w końcu mam wolne z powodu świąt
Wielkiejnocy. Ten wtorek i środa były dla mnie bardzo męczące,
pisałam test kompetencji klas szóstych, choć nadal nie wiem po co
my mamy ten test, bo on w ogóle nie liczy się do przyjęcia do gimnazjum.
Dzisiaj nie miałam wcale odpoczynku od szkoły, bo pisałam klasówkę
z historii, była ona łatwa, a zwłaszcza jak ma się ściągę, haha. Pod koniec 
lekcji mieliśmy też szukanie wielkanocnych jajek, ale niestety żadnego nie 
znalazłam, szkoda. No dobra już nie będę gadała o szkole. A tak w ogóle
to do tematu,  w niedzielę będziemy obchodzić święta Wielkiejnocy, lubię 
je, bo są kolorowe pisanki, żółte kurczaczki i oczywiście sześć
 dni wolnych od szkoły, to kocham najbardziej, aaa...

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.