Botanik

Dzisiaj udałam się z moją babcią na spacerek do ogrodu botanicznego, ponieważ chciałam jakoś przyjemnie spędzić ostatni dzień wolny od sz...

Dzisiaj udałam się z moją babcią na spacerek do ogrodu botanicznego,
ponieważ chciałam jakoś przyjemnie spędzić ostatni dzień wolny od szkoły.
Porobiłam też tam trochę zdjęć, nie są one zbyt ciekawe, bo nie było za dużo
kolorowych kwiatów, ale zawsze coś. Na prawdę starałam się znaleźć coś 
kolorowego i nawet w niektórych miejscach mi się to udało zrobić. Byłam
zawiedziona, że nie ma jeszcze tulipanów przy stawie, ale na szczęście
dowiedziałam się, że za jakieś trzy tygodnie mogą już być, bardzo się
 z tego cieszę, bo ja z moja kuzynką mamy zamiar właśnie w botaniku  
zrobić kolorową, taką wiosenną sesję zdjęciową, 
tylko musi zrobić się trochę cieplej...


2 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.