Deskorolki

Dzisiaj przeglądając obrazki na weheartit.com, zalazłam parę fotek z deskami do jazdy,  oczywiście od razu pomyślałam o tym, aby zrobić o ni...

Dzisiaj przeglądając obrazki na weheartit.com, zalazłam parę fotek z deskami do jazdy, 
oczywiście od razu pomyślałam o tym, aby zrobić o nich notkę. Przyznam się wam,że
od dawna mażę o przejechaniu się na deskorolce, lecz mam cykora, bo mam bardzo 
słabą równowagę i boję się, że jak pojadę kawałek to mogę zaliczyć glebę. Patrząc 
na te fotografię moja chęć podwyższa się, bo te kolorowe spody desek są 
takie ładne, no może kiedyś się przełamie i spróbuję trochę pojeździć.
Tumblr_m1iv7e6gxw1r0ukd7o1_500_largeTumblr_lytza8magh1qepeeeo1_500_largeTumblr_lqjvm5fead1qdl4fuo1_500_largeTumblr_m112biubfi1ro4e15o1_500_largeTumblr_m0sm0sqixa1qhqckbo1_500_large

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.