Rolki

Hej! Dzisiaj pierwszy raz od roku postanowiłam, że pośmigam sobie  na rolkach. Niestety gdy je założyłam to okazało się, że są na mnie ...

Hej! Dzisiaj pierwszy raz od roku postanowiłam, że pośmigam sobie 
na rolkach. Niestety gdy je założyłam to okazało się, że są na mnie
za małe, no ale jakoś wepchnęłam je na stopy. Kiedy jeździłam normalnie
nie mogłam uwierzyć jakie pustki są na ulicach. Powód, wszyscy 
oglądali mecz Euro 2012, słyszałam tylko krzyki. No dobra, ale co do
rolek, to ja po niecałych dwudziestu minutach wróciłam się do domu,
bo jednak od za małych rolek stopy chcą odpaść. Rada na przyszłość,
nie jeździć w rolkach o dwa rozmiary za małe, bo źle to się kończy.




2 komentarze

  1. Tak ja też wyszłam na rower tego samego dnia i ulice były puste tylko w oddali jacyś kibice;D
    Obserwuję i myślę ,że zrobisz to samo zapraszam do mnie http://trolololooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.